Köp ny kårhalsduk

27 oktober, 2020 av Grimm Svenkerud

Halsdukar till försäljning!

Nu när vi har nya fina halsdukar på lager så vill vi gärna att ni ger dessa en extra puff i respektive avdelnings kanal på Insta. Bifogar en bild som kan användas för att nå ut till scouter och föräldrar. Mer detaljerade Instruktioner hittar ni nedan ifrån vår kassör kring betalning och hantering.

Lycka till och hoppas se er alla snart med en ny stilig halsduk!

//Olivia, Komunikations ansvarig

100 kr per halsduk (tygemblemet ingår) som scouter betalar kontant eller med swish. Oavsett betalningssätt är det viktigt att ni noterar försäljningen på listan som ligger i halsdukslådan. Får ni in pengar via swish får ni sen göra en insättning till kårens PG: 19 37 57 – 2, vilket också står på listan.

Alla ledare och funktionärer uppmuntras att själva införskaffa och använda halsduk. Ni kan utnyttja den klädsponsring kåren tillämpar: Funktionärer får kläder sponsrade med 250 kr per tre år. Om ni ännu inte utnyttjat den kan ni ta en halsduk, skriva ert namn samt ”Sponsring” i kolumnen ”betalsätt”, så för jag upp er för 100 kr i klädsponsringsförteckningen.

//Kassören